Google

21. august 2008

Bursdagsgaver - birthdaypresents

Da kan jeg endelig legge ut bilder av disse. Mottager hadde bursdag i går, så jeg kunne ikke vise det frem før nå. Vet hun leser bloggen min med jevne mellomrom ;-) Hun likte så godt januarluen Gemma Beret at hun kjøpte den. Og siden har hun hintet at "det hadde vært kjekt med et skjerf som passet til luen". I tillegg strikket jeg noen pulsvarmere som står i stil til lua og skjerfet.
Finnaly I can show you these. I made them for a good friend of mine, and she got them yesterday on her birthday. She fell in love with the Gemma Beret, and ended up buying it. After that she often said "it would be nice with a scarf to go with the hat". I also made her a pair of wriswarmers.

Mønster - pattern: Helleborus
Garn - yarn: Kitten Mohair fra Sandnes Garn
Pinner - needles: 6 mm

Mønster - pattern: Mrs Beeton
Garn - yarn: Kitten Mohair fra Sandnes Garn,
Freedom Spirit fra Twilleys of Stamford
Pinner - needles: 4 og 4,5 mm

Ingen kommentarer: