Google

15. august 2008

Jeg elsker pakker - I love parcels

Og i dag var jeg så heldig å få 2 stykker! En fra HV på Hobbyboden, og en fra Ravelry.
Today I got 2 parcels! One from my SP at Hobbyboden, and one from Ravelry.

Fra min HV Rubia, fikk jeg 2 nøster Faerytale fra Du Store Alpakka, 2 nøster Sportsragg fra Viking Garn og masse deilig fruktte.

From my SP i got 2 skeins of Faerytale from Du Store Alpakka, 2 skeins of Sporsragg from Viking Yarns and lots of lovely fruit-tea.


Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bestille en veske fra Ravelry. Men hadde ikke nok penger på PayPal kontoen. Og da jeg endelig hadde fått overført, var de utsolgt... Men da var jeg så fast bestemt på å bestille, så da ble det t-skjorte og buttons istedet.

I wanted to order a bag from Ravelry, but was short on cash on my PayPal account. And by the time I had arranged the transfer, they were sold out... But a that point I was so determent to order someting, so I ended up with this t-shirt and buttons.

Ingen kommentarer: