Google

6. januar 2008

Januarluen

Da er januarluen ferdig. Brukte kun 40 g kitten mohair så jeg har nok til en lue til (hvis jeg skulle få lyst til å strikke en til). Luen skulle egentlig strikkes frem og tilbake men jeg valgte å legge opp 9 masker mindre, og strikke rundt. Luen heter Gemma beret og mønsteret finner du her.

Finished the January hat, which was Gemma beret. The hat was supposed to be knitted back and forth, but I casted on 9 st less, and knitted it in the round. I only used 40 gr of the yarn, so I have enough for one more (if I should feel the need for knitting the same hat).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Godt nytt år!
Januar-luen din ble kjempefin - herlig farge! Skulle ønske jeg kunne strikke etter engelsk mønster......

Anita sa...

Fiin! Men Selbu vottene da???!!! *ler*
Ha en flott uke!

Anonym sa...

Stilig!

Anonym sa...

stiiiiiiiilig lue men den blir vel litt stor for mej men den e jo veldiiiiiiiiiiiiiiiiig fin da mange klemmer fra din datter

Anonym sa...

Kjempe flott luer du har laget! Her var det mye fint å se ellers også! Synes den twist skålen din var litt morsom jeg, hva slags garn har du brukt der?
Cecilieshobby.sprayblogg.no