Google

2. august 2008

Oppdatering etter ferien

Da er jeg endelig hjemme igjen, og har en del oppdatering her. Begynner vel egentlig i feil ende, for disse HV og swap-pakkene kom mens jeg var på tur og jeg fikk ikke sett hva som var i dem før jeg kom hjem. Men jammen var det verdt å vente på.

Denne flotte pakken fikk jeg fra Ingrid Olsen i England. Masse deilig garn, knit-picks pinner, mønsterhefte, te og sukkerfritt godteri.

Fra Kronborg på Hobbyboden kom alt dette flotte garnet med ett flott mønsterhefte.

Og Arielle på Strikkepinnen sendte meg deilig alpakkagarn og kjempesøte hjerteknapper.

Gubben har etterlyst TYKKE ragger. Så da plukket jeg fram det tykkeste garnet jeg hadde og satte i gang. Gubben ble fornøyd han ;-)

Brodern har kjøpt seg båt, og da trengte han nye ragger. Men han ville ha en rød og en grønn. Akkurat som lanternene på båten. Så da ble det lanternesokker :-D

Ble strikket en del luer på turen. Denne var på bestilling fra Lisbeth. Hun ville ha en hvit og rosa baggy lue med litt pelsgarn. De neste 3 luene er alongluene for juli.

Snowflake

Blossom beanie

Wool and sheep

Til slutt en tova veske. Ble strikket noe mer også, men det er ikke helt ferdigmontert. I tillegg strikket jeg en del vaskekluter, men de ble gitt bort ;-)

2 kommentarer:

LivM sa...

Da var det jo liv i deg oså! Takk for hilsen! Du har jo ikke ligget på latsiden da, og så mange flotte pakker med garn. Heldiggris!! De hjerteknappene så artige ut. Vet du noe om hvor de er å få kjøpt?

Anonym sa...

Så mye fint du lager! Jeg har luedilla for tiden, så jeg falt pladask for baggyluen, og den luen du har strikket i to rosafarger. Kjempefine!!