Google

21. september 2007

Ravelry

Vel, da har jeg også meldt meg på Ravelry. Er ikke helt sikker på hva det er, men vet at det har noe med strikking og hekling å gjøre. Og da måtte jeg jo melde meg på ;-) Er jo også mulig at engelskspråklige titter inn på siden min etter hvert, så derfor kommer jeg til å skrive litt på engelsk i hvert innlegg fra nå. Min foreløbige status i køen er som følger:
You signed up on Today
You are #34483 on the list.
19142 people are ahead of you in line.
7 people are behind you in line.
43% of the list has been invited so far.
Blir nok en stund før jeg kommer inn i varmen der....... Ja ja, den som venter på noe godt osv....
Signed up to join the Ravelry community today, so I decided to start writing in English as well. Who knowes, I might get visitors from abroad ;-) You can see my position on the list over. It's a long way to go.......

1 kommentar:

Bai sa...

Haha! Du er endå treigare enn meg. Og eg som trudde eg var aller sist ute. Jaja.
Vi får kose oss med bloggane våre mens vi venter...