Google

15. mars 2007

Livets bølgedaler

Det går både opp og ned her i livet, og det har vi fått erfare i det siste. Skrev i et tidligere innlegg at vi skulle i barnedåp. Men det ble ikke slik. Jeg ble jo syk så vi kunne ikke reist uansett, men barnedåpen er blitt utsatt på ubestemt tid. Barnets morfar (min søsters mann) ble alvorlig syk. Etter 3 uker på sykehus sovnet han stille inn, nesten 52 år gammel. Så det ble begravelse først. Forferdelig trist, men lille Malin er et stort lyspunkt for dem.



På hobbyfronten har jeg fått gjort litt siden sist. Må innrømme at sokkene er fremdeles på pinnene. Fikk plutselig helt avsmak for sokkene. Vet ikke hva som gjorde det, men mulgens en kombinasjon av mitt eget sykehusopphold samtidig som min svoger var alvorlig syk. Så jeg har lagt dem bort inntil videre. I stede leita jeg fram siden med strikkeklær til Barbie. Sporty klær til Barbie og kjæresten, og 2 kjoler + et sjal ble resultatet.
















Nå holder jeg på med et strikkesett til Malin i Alpaca. Lue, skjerf og votter. Oppskriften ligger på Drops sine sider. Er ferdig med lua, og godt i gang med skjerfet.

I går fikk jeg også gave fra min hemmelige venn på Din Hobby. Ull til nålefilting, et nydelig hjemmelaget smykke og masse god te. I kortet fikk jeg to hint om hvem hun er, og jeg tror jeg har klart å gjette at det er Lindamalin. Men jeg er ikke helt sikker. Uansett var det en super gave som jeg ble veldig glad for.

Det var total skivebom, for det var Hill-Iren som hadde sendt meg denn flotte pakken. Tusen takk nok en gang.

Ingen kommentarer: