Google

16. februar 2007

Her skjer det ting

Jeg får begynne med å fortelle at babyklær ble det ikke strikket. Satt på nettet og surfet etter gratis mønster da jeg kom over dette skjerfet. Passet jo perfekt siden jeg hadde 2 nøster Noro Kureyon liggende. Så jeg gikk i gang. Men forrige fredag kveld ble jeg dårlig. Fikk ganske sterke mage smerter. Jaja tenkte jeg, luftsmerter eller en liten forstoppelse. Det går nok over i løpet av helgen. Men neida. Mandagen kom og jeg verket like mye. Tirsdagen var jeg litt bedre, men forsto at det verken var luftsmerter eller forstoppelse, for smertene var på samme plassen hele tiden. Så onsdagen ringte jeg legen. Og hva skjer? Jo rett på sykehus. Viste seg å være en blindtarmbetennelse. Legene bestemte seg for å gi meg antibiotika for betennelsen var faktisk på retur. Og hva har man god tid til på et sykehus? HÅNDARBEID! Gjorde ferdig skjerfet og slik ble det.









Etterpå begynte jeg på et par sokker til meg selv med Juvelgarnet jeg fikk i HV gave. Rakk faktisk å bli ferdig med en sokk før jeg reiste hjem i dag :-)



Og hva ligger i postkassen og venter på meg når jeg kommer hjom? Jo 2 pakker fra mine hemmelige venner!

Fra Hobbyboden kom dette nydelige alpakkagarnet og en pose urtete.Og fra Din Hobby fikk jeg 2 deilige nøster Kool Flamme, duftlys og diverse te.

Er sykemeldt i 1 uke til, så jeg får nok gjort litt av hvert håndarbeid nå

;-)

Ingen kommentarer: