Google

18. mars 2007

Mini-veske og skjerf til Malin

Denne lille vesken skal jeg sende i morgen til den ene hemmelige vennen min. Den er strikket med 2 tråder, 1 tråd kitten mohair, og 1 tråd ren mohair i forskjellige grønn/gul toner. Skulle tove den, men det var litt vanskeligere enn jeg trodde. 2 runder på 40 grader, og 1 runde på 60 grader. Ble litt tova da, men ikke så mye som jeg hadde håpet. Men etter 3 runder i maskinen ga jeg opp ;-) Håper hun blir fornøyd likevel.



Er ferdig med skjerfet til Malin også. Synes det ble ganske søtt :-) Nå er det kun vottene igjen.











I dag var det rene vår-stemningen her. Sol og deilig. Lisbeth kom inn med en søt bukett påskeliljer og en kvast "gåse-unger". De er nå kommet i hvert sitt glass.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann!
Tusen takk for den flotte veska! Og ikke minst alt snadderet som lå oppi. Tusen tusen takk :o)