Google

4. februar 2007

Strikkecafè

Har hatt det litt travelt de siste dagene (+ at jeg har fått tak i deilig garn, så jeg ble litt opptatt med å strikke). Men i alle fall; onsdagen var jeg på strikkecafè hos Miann. Wencha var også der, så vi var 3 stk fra Hobbyboden. I tillegg var der 4 andre koselige damer. Vi strikket, skravlet og drakk kaffi i 3 timer (ikke spør meg hvor de timene forsvant. Syntes ikke jeg var der så lenge). Hadde med meg fotoapparatet, men tror du jeg husket å knipse? Neida. Ikke husket Miann det heller før nesten alle var reist. Det var bare meg og Wencha som sto igjen når vi oppdaget at ingen hadde tatt bilder, så da ble det bare et bilde av oss to før vi reiste hjem igjen. Som dere kanskje ser i bakgrunnen så hadde Miann noe garn der også som hun solgte. Og det var ikke hvilket som helst garn hun hadde fått tak i. Bl. a. Noro og Opal som jeg har ønsket meg lenge. Kjøpte 1 nøste Noro Silk Garden, 2 nøster Noro Kureyon og 1 nøste Opal. Miann skal forsøke å ta inn litt spesielle garntyper og selge, og jeg kommer nok til å bli fast inventar på
strikke cafèene fremover ;-) Har allerede strikket opp Silk Garden garnet. Fikk akkurat nok til 2 par pulsvarmere. Ett par til meg selv og ett par til Lisbeth. Oppskrift på pulsvarmerne til meg selv ligger her, og norsk oversettelse ligger her. Jeg har også begynt på ett par sokker til Lisbeth med Opal garnet. Kureyon garnet har jeg ikke helt bestemt meg for hva det skal bli, men mest sannsynligvis en tova veske.

Ingen kommentarer: