Google

20. juni 2008

Jeg har blitt tagget!

Jeg har blitt tagget av Wenche.

Regler

Hver spiller svarer på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres og ber de lese i din blogg. La personen som tagget deg vite når du har lagt inn svar.

1. Hva jeg gjorde for 10 år siden?

Gikk høygravid med jentungen. Hadde bekkenløsning, så det var ikke mye jeg fikk gjort på den tiden.

2. Nevn 5 ting som du har/hadde på "gjøre lista" di i dag.

*Vaske stua
*Vaske klær
*Lage middag
*Strikke på garnmysteriet
*SLAPPE AV!

3. snack jeg liker?

Er diabetiker, så det begrenser valgmulighetene, men er veldig glad i potetskruer med paprika :-)

4. Ting jeg vil gjøre som milliardær?

Betale gjeld, starte garnbutikk, legge av til ungene.

5. Steder jeg har bodd?

Har ikke beveget meg så mye. Ble født i Årdal i Sogn, og ble værende der til jeg traff gubben. Da flyttet jeg til Ellingsøy, og har vært her siden ;-)

Sender denne videre til LivM, Marit, Elisabeth, Kristin Helene, Arielle og Unni.

Ingen kommentarer: