Google

20. juni 2008

Award

Denne flotte awarden fikk jeg av Wenche. Jeg takker og bukker, og sender den videre til disse 5:
LivM: Hun lager så mye lekkert og er en utrolig inspirajon :-)
Marit: Holder på med mye forskjellig. Like spennende å besøke bloggen hver gang :-)
Ronille: Ei herlig og flink dame som jeg har hatt gleden av å møte flere ganger :-)
Elisabeth: Blir alltid i godt humør når jeg besøker bloggen hennes. Mange nydelige blomster, og litt annet også :-)
Kristin Helene: Koselig blogg med hobby og familieliv. Har også hatt gleden av å møte denne humørsprederen :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk vennen, det setter eg veldig pris på :) Ha en fortsatt fin kveld, stooor klem fra Ellinor :)

Anonym sa...

Tusen takk, både for award og utfordring!! Det varmer!!

Nå skal jeg finne køyen - det har som vanlig blitt alt for sent igjen. Bra jeg har fri i morgen.

Anonym sa...

Heisann. Innom på bloggbesøkrunde og for å ønske deg ei god helg.
Klem fra Ronille