Google

16. februar 2008

Hemmelige venner februar

2 flotte pakker har jeg fått denne gangen. Fra Strikkepinnen kom i går denne gaven. 1 nøste Opal i en lekker grønnfarge, panduro-pakke med materialer til å lage 6 søte høner, deilig te og et koselig kort. Er jeg som er vertinne denne mnd, men hun som skulle sende til meg har nok byttet med en av de andre. For adressen som var på baksiden var helt ukjent for meg. Skal bli spennende å se hvem som komponerte denne supre gaven til meg :-)
Oppdatering 20. februar: Bonkjærringa var min HV denne gangen. Tusen takk for en flott gave (igjen).


I dag lå denne gaven i postkassen min. Og der var det mye spennende. 1 nøste Sandnes Alpakka, 1 nøste Baby Silk, 1 boks perler, røkelse, noe godlukt som skal fylles på oljelampe, bodylotion og deilig te. Fulgte ikke noe kort med så jeg har ingen anelse om hvem som har sendt dette til meg. Ble uansett utrolig glad for begge gavene :-)
This is my 2 SP gifts this month. As you can see there was an exciting content. Lovely gifts that I was very happy to recieve :-)

1 kommentar:

Anita sa...

Får alltid såå masse flott i de pakkene du!! Tror jeg snart må hive meg på en sånn hemmeligvenn greie jeg også!
Ha en flott uke!