Google

6. februar 2008

Bedre seint enn aldri....

Ja det har blitt en ganske lang blogpause nå. Men det har sine naturlige grunner. Først døde harddisken. Vi fikk satt inn ny, og det tok litt tid å få oppdatert maskinen igjen med all programvare og diverse. Da maskinen endelig var klar, begynte kameraet å yppe seg. Ganske frustrerende...... Men nå er alt i orden igjen, og jeg kan få vist fram hva som er nytt siden sist. Først og fremst vil jeg vise de flotte hemmelig venn gavene jeg fikk i januar. Fra hobbyboden fikk jeg 4 nøster Peer Gynt og ett hespe Silke Tweed. Masse deilig te og sukkerfrie drops (de ble oppspist før jeg fikk tatt bilde). Fant ganske fort ut at Bonkjærringa var min HV.



Fra strikkepinnen fikk jeg 2 nøster Kitten Mohair, 2 nøster Fabel (som allerede er i bruk) og 1 nøste Canto + deilig kaffi. Det var ikke spesielt vanskelig å finne ut hvem som hadde sendt alt dette. Nemlig Arielle.

Har jo strikket litt også. Denne vesken er strikket i Ara. Mønsteret ligger her. Ble ikke helt fornøyd. Mest fordi vaskemaskina tova den litt vel mye. (Ikke lenge siden vi kjøpte ny så jeg er ikke helt fortrolig med den enda).

Sist men ikke minst; selbuvottene er ferdige! Er veldig fornøyd med resultatet selv. Håper mottager liker dem også.

Havent bloged anything for a long time. The reason is that the harddisk died. So vi had to get a new. This meant that all our programs and documents were lost, and it took some time to get the pc updated again. When we finnally got it fixed, the camera started to behave strange. Anyways, now it's ok again, and I can finnaly show you what's new. I got 2 super SP gift in January. The bag is knitted in Ara and felted. The pattern is Fulled Lopi Tote. And finnaly I have finished the selbumittens.

6 kommentarer:

Anita sa...

Åh! Så fine vottene ble!! Kjempeflotte!
Så masse fint i gavene ogsdå!
Ha en good helg!
Klemmer fra ANita

Monica Therese sa...

Oh,så masse deilig garn du hadde fått da =) Selbu vottene dine var kjempefine!!

Anonym sa...

Heisann venne :) Jepp, lua er grei den når eg såg dei snudde 8-talla i oppskrifta, uten dei hadde eg ingen kast bare vrangmasker... Ha ei fortsatt fin helg :)
Klem fra Ronille

Marit sa...

Heisann.... Jeg glemmer bare ikke de vottene du strikka til mor, må bare titte innom og nyyyyyte synet av dem. Noe sånt kommer jeg aaaaaaldri til og ha tolmodighet til og strikke. Mønster på tøfler kommer på mail, bare gi meg litt tid til og lete. Fortsatt go helg!

Anonym sa...

Så fint mønster på selbuvottene.

Anonym sa...

Bruker mye selbu votter selv, og de der så jo bare skikkelig fine ut! Man har ALLTID bruk for et ekstra par selbu votter mener nå jeg ;)