Google

3. mai 2006

Oj oj oj

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert her. Men det har sine årsaker. Daniel, min eldste, ble konfirmert den 29. april, så jeg har hatt ganske mye å henge fingrene i. Her er han foran gavebordet. Den flotte oppsatsen er det min søster som har laget (tusen takk søs).


Siden jeg har vært travelt opptatt med forberedelsene til konfirmasjonen, har det blitt lite håndarbeid. Men holder nå på med en bikinioverdel til min gode veninde og nabo som skal til syden i sommer. Hekler den med ett av nøstene jeg fikk av min hemmelige venn i april.

I tillegg har jeg meldt meg på min aller første knit along. Alongen for mai på Din hobby er strikket og heklet til Barbie. Skal sette igang så snart jeg er ferdig med bikinien :-)

2 kommentarer:

Bente sin sa...

Titter innom igjen, er egentlig på leiting etter en eller annen form for oversettelse av engelsk /amerikanske utrykk tenkte jeg skulle strikke Curlicue har aldrig strikket etter engelsk oppskrift før. gratulerer med vell overstått, kjekk gutt. skal ha konfirmasjon selv den 13mai. fik lyst til og strikke/hekle bikini da jeg fik se din fin blir den. ha en glad sstrikke uke hilsen bente

Anonym sa...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»