Google

21. september 2008

Hobbytreff på Lappestua

I går var det hobbytreff på Lappestua i Ålesund. Det startet kl 13, men jeg kom meg ikke dit før kl 15. Så det ble ikke så lange stunden på meg der denne gangen. Men jeg koste meg masse den korte tiden jeg fikk der. Og selvfølgelig ble det litt handel også. 2 pakker med garn og mønster, ett sitteunderlag og en strikka klut. Mønsterhefte fra Gjestal og garn (bris) til kåpe, lue og leggvarmere til barn (som jeg såvidt begynte på på treffet). Og en pakke med stoff i hærlige gladfarger. Glemte jo å ta bilder (er helt håpløs når det gjelder sånt) men på Ronille og Anlens blogger kan du se noen bilder fra treffet.
___________________________________________________
Yesterday I was on a hobbymeeting at the LYS. It started at 13 o'clock, but I wasn't able to get there before 15. So it was a short meeting for me, but I enjoyed the little time there very much. And of course I got to do some shopping. Both yarn and fabrics. I forgot to take pics (I always do) but on Ronille and Anlens blogs you can see some pics from the meeting.




1 kommentar:

Anonym sa...

Den kåpen ser kjempe fin ut.
Spennende garn også.
Gleder meg til å se hvordan den blir.
Hilsen Pia81 www.pia81.blogg.no