Google

21. juni 2007

Er her enda ;-)

Kan kanskje se ut som jeg har rømt landet, men dere blir nok ikke kvitt meg så lett ;-) Holder på med flere prosjekt nå, noen av dem litt tidkrevende. I tillegg har det vært et nydlig vær her, og da blir det ikke gjort så mye håndarbeid. Derfor har ikke bloggen blitt oppdatert på en stund. Men for dere nyskjerrige sjeler kommer nå en oppdatering på hva jeg holder på med.


Hadde noen rester igjen av regiagarnet jeg brukte til Lisbeth's sokker. Hanne's minste er snart 2 år, så jeg fant ut at det var nok garn til et par sokker til ham. dette er raskt å strikke, så jeg regner med det kommer et ferdig-bilde om ikke så lenge.

Da Lisbeth så dette garnet (fra Rauma-turen vår), ba hun pent om jeg kunne strikke noe til henne av det. Valget falt på denne boleroen. Har kun armene og montering igjen.


For ca et år siden heklet jeg et sjal og lue til Hanne's datter, Helen. Og siden da har Lisbeth mast om når hun skal få et sjal. På bytur for noen dager siden fant jeg dette "lille" nøste, og tenkte med en gang at dette må da bli et flott sjal til henne. Skal bli spennende å se om hun vil like det.

I tillegg har jeg fått bestilling på et par sorte knestrømper. Men dette var ikke noe hasteoppdrag, så jeg har valgt å konsentrere meg om å gjøre disse prosjektene ferdig først. Garnet er allered kjøpt inn, så det er bare å sette i gang, men denne gangen skal jeg være flink og vente til det andre er ferdig.........kanskje...........eller..............uff, er håpløs jeg altså.

1 kommentar:

Hanne sa...

Å, så god og varm Nikolai skal bli på beina når du er ferdig med sokkene hans :o)
Og tusen takk for heklekurset, trenger nok noen timer til før det sitter... ;o)

Klem Hanne