Google

20. mai 2007

Strikkecafe

Så var det klart for nok et treff hos Miann, og det var like koselig denne gangen. Eneste minuset for min del, er at siden jeg går permittert har jeg ikke råd til det deilige garnet som Miann selger. Men det skal jeg nok ta igjen med renter til høsten ;-) Lisbeth var også med denne gangen, og hun ble fort kjent med Miann's datter, Anna. Men da jeg endelig husket på å knipse litt, var jentene forsvunnet ut. Jaja, får passe på å knipse dem neste gang, for Lisbeth likte seg så godt der at hun blir sikkert med på flere treff ;-)
Ronille, Unni og Miann, med lille Johan i forgrunnen.


Mareritt, Kristin Helene og Heidi.

Måtte jo ha bildet av storsjarmøren også. Er han ikke bare skjønn? *sukk*

Tiden fløy så alt for fort (det gjør det forresten alltid i sånt koselig selskap), men håper det ikke blir så lenge til neste treff. Og det bir sansynligvis i Miann's nye studio. Gleder meg allerede :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takker for sist, vi hadde reist før du kom tilbake.. Men det var skikkelig koselig å treffast ijenn. Håper det ikkje vert så lenge til neste gang :)) Ha ei fin veke *klem*

Anonym sa...

snille snille du, tusen takk for at du henta meg på ferja. Gleder meg til og møte dere alle igjenn, og til og se mianns nye atlie