Google

18. januar 2007

En stund siden....

....jeg oppdaterte her nå, så det var vel på tide :-p

Kool aid.

Har en kjempekoselig kollega som er fra Canada. Hun reiste bortover i jula, og jeg spurte om hun kunne skaffe noe kool aid til meg. Har hatt lyst til å prøve farging med dette lenge nå. Og dette kom hun tilbake med til meg:
Image Hosted by ImageShack.us
De første forsøkene ble ikke helt som jeg hadde planlagt det, men etter noe prøving (og feiling), gikk det bedre. Her er 2 nøster som jeg har farget. Har farget mer også, men de er sendt til en av mine hemmelige venner ;-)
Image Hosted by ImageShack.us

Bytting av hobbystash.

For en stund siden prøvde jeg meg på kortlaging. Fikk litt dilla og kjøpte inn noe stash. Fikk også en del av hemmelige venner. Men nå innså jeg at dette ikke var noe for meg. Så istede for at det skulle ligge innerst i et skap og støve ned, bestemte jeg meg for å gi det bort til ei god venninde som driver med kortlaging (og er veldig flink). Det viste seg at hun hadde kjøpt garn for en stund siden for å prøve seg på strikking, men fant ut at hun heller ville lage kort. Så jeg fikk garnet hun hadde kjøpt. Syntes det var et greit bytte :-)
Image Hosted by ImageShack.us

Hemmelige venner januar.

Her er gavene jeg fikk fra mine hemmelige venner. Fra Hobbyboden fikk jeg 2 nøster juvel i en deilig turkis farge, en merkelapp til å sy på noe jeg har laget og en sukkerfri sjokolade (har skrevet i ønskeliste min at jeg er diabetiker, så hun har tydeligvis lest den). Har ikke helt bestem meg for hva jeg skal lage av garnet, men har litt lyst til å lage ei lue til jentungen med perler (mest sansynligvis en Odessa )
Image Hosted by ImageShack.us

Fra Din Hobby fikk jeg 3 nøster mor åse raggegarn, 4 kjempesøte bamseknapper og te. Skulle tro min HV var synsk, for det er ikke så lenge siden gubben spurte om jeg ikke kunne strikke noen ragger til ham. Og han digga fargene på dette garnet :-D
Image Hosted by ImageShack.us

Når det gjelder pågående prosjekter er det nok å ta av. Hehehe. Men har nå bestemt meg for at jeg skal gjøre ferdig minst 2 påbegynte ting før jeg begynner på noe nytt. Om jeg virkelig klarer det gjenstår å se. Kniiiiis.

Ingen kommentarer: