Google

4. desember 2006

Julegavene til mor er ferdige :-)

Da er gavene ferdig. Strikket lue og heklet skjerf fra meg og gubben, og tøflene fra ungene. Anti-sklien ble ingen suksess. Etter en runde i ovnen (og utlufting av kjøkkenet et par timer), satt ikke "gummien" skikkelig på. Så jeg fjernet det likså godt. Hadde sansynligvis blitt til mer irritasjon enn nytte.

Lisbeth med lua og skjerfet.

Ble ikke så bra bilde, men slik ser i alle fall tøflene ut.

For et par uker siden satt vi på jobb og surfet litt på nettet. Det var stopp i produksjonen, og vi hadde litt tid å slå i hjel. Jeg skrev inn adressen til bloggen min, og viste frem til mine kolleger. Det hele resulterte i en bestilling på en julepresang. Hun vil gi denne til mannen sin. Skal ikke skrive hva det er, dere får bruke fantasien. Hi hi hi


Blir ikke flere hjemmelagede julepresanger i år. Har rett og slett ikke tid. I ledige stunder (som jeg ikke har for mange av) hekler jeg på vognteppet til min niese. Har også det gule og lilla babysettet som skal strikkes, + siste rest på det sorte sjalet. I tillegg skal jeg strikke enda et sjal, så jeg blir ikke arbeidsledig med det første ;-)

Ingen kommentarer: