Google

11. november 2006

Skjerf, mer babyklær og tøfler til ho mor.

Skjerfet er ferdig for lenge siden, men har hatt litt problemer med å få lastet opp bilder. Men i dag gikk det plutselig helt fint. Jaja, her er det i alle fall.

Så har jeg begynt på enda et babysett. Min niese fikk ei nydelig jente den 2. november. Hun skal hete Malin og søster'n hadde bestilt dette babysettet for en god stund siden. Så langt er jeg kommet på det.

I går var jeg en tur til byen og da måtte jeg inn på Husfliden en tur igjen. Hi hi. Kjøpte 3 nøster i Rauma finull. Skal strikke og tove tøfler til mor som skal bli julepresang. Vet det ikke ser ut som noen tøffel enda, men de blir ganske kule når de er ferdige. Oppskriften ligger her. Sammensyingen er det jeg lurer mest på, men med denne forkaringen til Tonem skal det nok gå bra.

Ingen kommentarer: