Google

21. oktober 2006

Litt shopping i det siste......

Det merkes på kontoen at jeg har begynt å jobbe igjen. Endelig noen kroner til overs. Så jeg gikk inn på siden til Dianne's Knitting Yarn og bestilte en pakke med garn. 10 nøster Sirdar Snuggly Chatterbox for ca 100,-. Bestemte meg for å hekle et vognteppe til niesen min som har termin om under en mnd.

Jeg har nå fått sendt hentesettet jeg har strikket til henne, så jeg kan vel likså godt vise et bilde av hvordan det ble.

Var en tur til byen i dag, og gikk inn på Husfliden. Hadde ikke noen planer om å kjøpe noe, men fikk øye på denne broderipakken. Et pyntehåndkle med nisser på. Klarte ikke å motstå fristelsen. Mens jeg sto og ventet på å betale såg jeg en kasse med alpakka garn til 20,- pr nøste. Så det ble litt av det også. Skal bli pulsvanter til meg selv (for en gang skyld).

Ingen kommentarer: