Google

3. april 2006

Strikkebåten til Molde

Da var turen over. Jeg storkoste meg hele veien. Var faktisk så gira at jeg helt glemte å ta bilder på turen oppover. Men, men. Da vi kom til Molde gikk vi rett til Molde stadion, eller Røkke løkka som den heter på folkemunne. Der fikk vi omvisning av hele anlegget. Her står vi alle på stadion.


Dette er hele gjengen i trim-rommet. Heidi, som er fotballfrelst, var i himmelen. Tror turen var nærmest perfekte for henne ;-)





Etter omvisningen benket vi oss i cafèen og koste oss med kaffi og kaker. Husfliden hadde loddsalg, og Heidi gjorde et bra innhogg i premiebunken. (Jeg vant ingenting *snufs*) Blant anna vant ho denne lua, som ho hadde på seg på hele hjemturen.


Fikk gjort en hel del på sjalet, og tok dette bildet da jeg kom hjem. Har bestemt meg for at dette skal min mor få til 80-års dagen sin som er i mai.

Ingen kommentarer: