Google

9. mars 2006

Gikk litt tregere nå


Har blitt lite av både håndarbeid og oppdatering de siste dagene. Gubben ble innlagt på sykehuset mandag, og operert tirsdag. Så jeg har vært alene med 2 barn (som er veldig flinke til å rote, men ikke fullt så flinke til å rydde) og full jobb. Så jeg har vel hatt nok å henge fingrene i ;-)
Men tilbake til gubben. Operasjonen gikk helt fint, og hvis alt går som det skal, får han komme hjem i morgen :-D
Litt strikking har det blitt innimellom, og nå er jeg nesten helt ferdig med toppen. Har allerede tjuvstarta på et nytt prosjekt. Var på besøk til gubben og da gadd jeg ikke ta med noe som nesten var ferdig (kunne jo risikere å bli arbeidsledig mens jeg var der) så jeg starta på en strikket bomulls-lue.

Sånn skal den bli hvis jeg får den til. Men min blir hvit da. Har så mye garn igjen etter toppen så det blir nok en del bomulls-ting fremover ;-)

Ingen kommentarer: